bak arkadaşım bende lp severim ve senden daha fazla lpciyim diyebilecek kadar lp hakkında arşivim vardır(birşeye ihtiyacın olursa maille msnle felan atarım)ama körü körüne savunma yapmayın ya adam sevmiyodur.ayrıca lp dünyadaki en iyi grup değildir kendi alanındaki en iyi gruptur.sen böyle yazarasn ve savunma yapmaya devam edersen tüm lpciler sayenizde bebe durumuna düşer.insanlkar sana saygı göstermiyorsa onlara cevap yazıp küçülme...dexter_holland'danda yemişin lafı işte.herkes aynı şeyleri sevmek zorunda değil sende birşeyleri kanıtlamak zorunda seğilsin.yahu_ne_var senin soruna gelirsek LP sağlam bir gruptur ben severim davulcuları rob çok hoşuma gider.şarkıları emmek gömmek hakkında değilsir.kimseyle uğraşmazlar sadece yaptıkları müzikle ünlenebilmiş sayılı gruplardandır.bu arada ibanetze sana gibson les paul alacam hemde siyah renk geberene kadar çal:)))