emmek gömmekle ilgili şarkı yazmanın nesi kötü? Tam tersine adamlar hiç küfür etmeyip öyle depresif şarkılar yapınca hiç samimi gelmiyor bana. Hem o kadar böğürüyorlar. Bu "ANNE KAHVEYE FAZLA ŞEKER ATMIŞIN YİNE" diye nefret şarkısı yazmakla aynı geliyor...