Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • dexter_holland • 21 Ağustos 2005 19:39 • #482279
    to chester_linkin

    emmek gömmekle ilgili şarkı yazmanın nesi kötü? Tam tersine adamlar hiç küfür etmeyip öyle depresif şarkılar yapınca hiç samimi gelmiyor bana. Hem o kadar böğürüyorlar. Bu "ANNE KAHVEYE FAZLA ŞEKER ATMIŞIN YİNE" diye nefret şarkısı yazmakla aynı geliyor...
Bu konunun tüm mesajları