Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • shadowinthesun • 21 Ağustos 2005 22:02 • #482291
    to chester_linkin

    Tam tersine adamlar hiç küfür etmeyip
    ..

    bolca küfür içeren şarkılar dinle..sabah öğle akşam tok karna,aç karna,s.o.s li makarna..bu ne ya?küfür etmeyen şarkılar kesmiyo galiba..I had to fall to lose it all'da ben kahve benzeri bişey göremiyorum ayrıca,ayrıntı oldu dimi:)

    şunu da söylemem lazım,iki tane adam çıkıp savundukları şeyi bu kadar batırabiliyolar demek ki..tabi ki daha iyileri var,zaten karşılaştırılan isimlerle çok farklı kulvarlarda..ne saçma olmuş ya..bu saçmalığın bir parçası olduk,iyi mi:)
Bu konunun tüm mesajları