Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • Darth_Vader • 22 Ağustos 2005 10:42 • #482330
    beş para etmez bi grup için topic açmak manasız bence..
    daha topici görür görmez 15 veya altı bi kız olduğunu anlamıştım zaten..
    Türk gençliği niye yeni doğan akımlara bayılır??
    niye özentiyiz biz?
    niye kendimiz olamıyoruz?

    saygılarımla..

    s.t.c.o.p.
Bu konunun tüm mesajları