Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • galadriel • 25 Ağustos 2005 22:34 • #482686
    Linkin Park

    bence biyerden opeth,orphandland,anathema veya therion cdsi bul..farkı sende görüceksin..

    ve eger bögürmekten bahsediyosan therion'u dinlemeni siddetle tavsiye ederim..

    linkin park dinleyene de saygı duyarım,ama bunun birazda yasla alakalı oldugunu kabul etmek lazım..
    bence ilerde ben nası yaptım bunu diceksin
Bu konunun tüm mesajları