Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

BURDA YENİYİM. LP HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

  • galadriel • 25 Ağustos 2005 22:47 • #482687
    ve linkin park dinlemek özentilik degil belki ama, ^fan^ demek tam anlamıyla özentiliktir,resmen komik ya...

    yani ingilizceye karsı degilim,hatta ing. ögretmenliginde okuyorum ama bu ne bi terim adı nede türkce de karsılıgı olmayan bi kelime,
    öyle degilmi yau?

    neyse konu dagildı ama sinirlendim napim :/
Bu konunun tüm mesajları