nette ortalık malı gibi dolanıyo bu şarkı..güya esas oğlan ölüyo bu kızda esas oğlana bu şarkıyı yapmış.ve arkadaşlarıda o sırada cep. tel.ine kaydetmişler.bu şarkıyı yaptıktan sonrada irem denen kız intihar etmiş...benim duyduğum efsane bu..daha değişik varyasyonalrını bilen var mı? kim bu kız