Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalet sevgilim-irem dinleyen varmı bu kızı?kimdir bu fikri olan?

  • chooper • 23 Ağustos 2005 00:00 • #482352
    nette ortalık malı gibi dolanıyo bu şarkı..güya esas oğlan ölüyo bu kızda esas oğlana bu şarkıyı yapmış.ve arkadaşlarıda o sırada cep. tel.ine kaydetmişler.bu şarkıyı yaptıktan sonrada irem denen kız intihar etmiş...benim duyduğum efsane bu..daha değişik varyasyonalrını bilen var mı? kim bu kız
  • SoadTrFanSite • 23 Ağustos 2005 01:58 • #482353
    Bu şarkı senin gibi meraklı arkadaşlar sayesinde ünlü oldu maalesef.Ben inanmıyorum bu hikayeye reklamdan başka birşey değil bu konuyu konuşarak kızın ekmeğine yağ sürüyoruz güzel reklam oluyor efsaneleşerek kulaktan kulağa...
  • Istillovehim • 23 Ağustos 2005 10:58 • #482360
    Valla hak verdim, binbir çeşit hikaye var hakkında. Ama iyi taktik, şarkı tanınsın hele bi, albüme nasıl olsa sıra gelicek... Kötü bi vokal, herbiri duygu sömürüsü olan farklı farklı hikayeler, böyle hikayelere pek meraklı olan insanlar...
  • Metal milita • 23 Ağustos 2005 13:43 • #482379
    şarkıyı dinledim ve bu aptallık için uğraştıma inanamadım tek kelimeyler iğrenççççççççç
  • tweeder • 23 Ağustos 2005 14:03 • #482380
    evet çok berbat
  • _betrola_ • 23 Ağustos 2005 19:57 • #482402
    biri herlade bu kıza çalışıyo...
    bu üçüncü yaa..üçüncü kez aynı konu için topic açılıyo..
    ayıp artık yaa..
  • tweeder • 23 Ağustos 2005 20:01 • #482403
    lan o ne berbat ses ya iremin a.q. ben ya sikik irem orospu gibi sesi var zaten tövbe tövbee hayaletinde sevgilisininde a.q. hepsi gebersin gitsin sesi yok bişii yok dinledim ben o orospuyu
  • tweeder • 23 Ağustos 2005 20:03 • #482404
    orospu irem

    puhhh o ses ne lan
  • metalkuzucuk • 23 Ağustos 2005 20:03 • #482405
    ben dinlemedim ama bu arkadaşın yorumundan sonra merakım sonaerdi...
  • Nofx • 23 Ağustos 2005 21:13 • #482408
    Ahhh Kerem Ahhh

    Kerem böyle bir topic açtığın için senle arkadaşlığımı kesiyorum..Zaten çok esmerdin :P