Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalet sevgilim-irem dinleyen varmı bu kızı?kimdir bu fikri olan?

  • tweeder • 23 Ağustos 2005 21:16 • #482409
    Ahhh Kerem Ahhh

    bravo
  • death_glory • 23 Ağustos 2005 21:21 • #482410
    Ahhh Kerem Ahhh

    tweeder, hakkını helal et, biz de garaj ahalisi olarak hakkımızı helal ediyoruz sana. birazdan atılıcaksın sanıyorum :P
  • Nofx • 23 Ağustos 2005 21:24 • #482411
    Ahhh Kerem Ahhh

    Puahhahahahah:D:D: koptum
    hakkaten saniyelerin kaldı diyebiliriz.sen şimdiden yaz garaj bekçisine ağzımdan kaçtı falan..garaj bekçisi online olmadan :D
  • tweeder • 23 Ağustos 2005 21:27 • #482412
    Ahhh Kerem Ahhh

    yok abi ağzımdan falan kaçmadı hem bana bişi olmaz ;)
  • brçe • 23 Ağustos 2005 22:31 • #482415
    Ahhh Kerem Ahhh

    neymiş o yaaaa?ben duymadm???ama mrk ettm şimdi!!!
  • venom • 24 Ağustos 2005 01:12 • #482444
    lanetli olabilir

    valla demin öcü iremi googlede ararken pc mavi ekran verdi gerçek olabilir :-D aman ileri geri konuşup çarpılmayın :-))))
  • Metal milita • 24 Ağustos 2005 01:20 • #482445
    lanetli olabilir

    böööööööööööööööö
  • ---Quendr0--- • 24 Ağustos 2005 01:35 • #482448
    lan bu şarkı ne bea a.q
    sözler iyide biraz sesi çok kötü bea
    kadir inanırın odun sesi daha güzeldir bea
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 01:41 • #482450
    lanetli olabilir

    haha bi bakiyim bende salağın resmi falan vardır belki
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 01:46 • #482451
    benim okuduğum efsanede şudur arkadaşlar

    irem adındaki bu kız.. erkek arkadaşıyla kavga ediyor bir gece.. erkek arkadaşı da sinirlenip kafasını dağıtmak için arabayla dışarı çıkıyor.. sinirli şekilde araba kullanırken yolda kaza geçirip hayatını kaybediyor.. kız da bu şarkıyı ona yazıyor.. arkadaşının gitarıyla çalıyor.. arkadaşları da cep telefonuna kaydediyolar bu sırada..

    budur arkadaşları şarkıyı fazla yaymak istememişler güya ama herkes biliyor :D kızın başına iş açmak istemiyorlarmış falan :D