Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalet sevgilim-irem dinleyen varmı bu kızı?kimdir bu fikri olan?

  • tweeder • 24 Ağustos 2005 02:14 • #482467
    ÖYLE valla ne diyim hak veriyorum sana
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 02:16 • #482468
    neyse bu kadar yeter yazmayın artık koloni gibi oldu :p
  • Metal milita • 24 Ağustos 2005 02:17 • #482469
    lanetli olabilir

    soyadı ne bu kızın..
  • punk_girl_punk • 24 Ağustos 2005 12:56 • #482527
    bence iğrençten öte bişi indirmek için uğraştığım bi bka değmiyomuşş
  • NefesAL • 24 Ağustos 2005 13:41 • #482534
    valla öyle oldu koloniye döndüü nası silinmiyo anlamadım :)))
  • venom • 24 Ağustos 2005 18:49 • #482551
    lanetli olabilir

    irem yağcı
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 21:21 • #482567
    bence de öyle oldu :))))
    çok haklısın : P
  • UglyKidJoe • 25 Ağustos 2005 00:46 • #482598
    dostum eyvallah anlıyorum çok iç açıcı bi şarkı değil ama niye hurafeleri dinleyip 5 dakkada bok atıyosunuz onu anlamadım ben.
    hatun yapmış parçayı biride çıkıp bi hikaye uydurmuş işte. neyse ne.
    ama sizinki de durduk yere bok atmak hocam.
    iyi de bana ne oluyo niye koruma gereği duydum bende bilmiyorum.
  • tweeder • 25 Ağustos 2005 17:27 • #482654
    :D
  • NefesAL • 27 Ağustos 2005 00:48 • #482851
    bu topic niye hala silinmedi ya ? :))