dostum eyvallah anlıyorum çok iç açıcı bi şarkı değil ama niye hurafeleri dinleyip 5 dakkada bok atıyosunuz onu anlamadım ben.
hatun yapmış parçayı biride çıkıp bi hikaye uydurmuş işte. neyse ne.
ama sizinki de durduk yere bok atmak hocam.
iyi de bana ne oluyo niye koruma gereği duydum bende bilmiyorum.