Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalet sevgilim-irem dinleyen varmı bu kızı?kimdir bu fikri olan?

  • tweeder • 24 Ağustos 2005 01:47 • #482452
    yakında irem - hayalet sevgilim diye bir albüm görürseniz şaşırmayın yani......
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 01:47 • #482453
    bu konuyada amma yazmışım ben ya :DDDD
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 01:48 • #482454
    ohooo kaç olmuş :DDD
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 01:48 • #482455
    say say bitmez valla neyse ortalığı sizlere bırakiyim artık bu konuda çok konuştum gerçi konuşulucak bişi kalmadı ama olsun....
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 01:49 • #482456
    ama kızın sesini hiç sevmedim bence güzel değil yani
    arkadaşları çok güzel falan diyorlarmışda berbat bence (kişisel fikir)
  • NefesAL • 24 Ağustos 2005 02:01 • #482459
    olum naptın yaa doncan valla :D
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 02:02 • #482460
    benim sözlüğümde donmak yazmaz donmak değil ayrıca o geçici olarak servis dışı kalmak hem niye doniyimki donmamı gerektiren bir sebep yok ortada herşey kendi fikirlerim
  • NefesAL • 24 Ağustos 2005 02:10 • #482463
    senin fikirler pahalıya patlayabilirr :)))
  • tweeder • 24 Ağustos 2005 02:11 • #482464
    öderiz parayla, ÖYLE değil mi ?
  • NefesAL • 24 Ağustos 2005 02:13 • #482465
    ya yapma abii yeni çözüldüü buzlarımm ÖYLE ye zafım var biliyon.ÖYLE nin sonu geyikkk!