-
yakında irem - hayalet sevgilim diye bir albüm görürseniz şaşırmayın yani......
-
bu konuyada amma yazmışım ben ya :DDDD
-
ohooo kaç olmuş :DDD
-
say say bitmez valla neyse ortalığı sizlere bırakiyim artık bu konuda çok konuştum gerçi konuşulucak bişi kalmadı ama olsun....
-
ama kızın sesini hiç sevmedim bence güzel değil yani
arkadaşları çok güzel falan diyorlarmışda berbat bence (kişisel fikir)
-
olum naptın yaa doncan valla :D
-
benim sözlüğümde donmak yazmaz donmak değil ayrıca o geçici olarak servis dışı kalmak hem niye doniyimki donmamı gerektiren bir sebep yok ortada herşey kendi fikirlerim
-
senin fikirler pahalıya patlayabilirr :)))
-
öderiz parayla, ÖYLE değil mi ?
-
ya yapma abii yeni çözüldüü buzlarımm ÖYLE ye zafım var biliyon.ÖYLE nin sonu geyikkk!