Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hayalet sevgilim-irem dinleyen varmı bu kızı?kimdir bu fikri olan?

  • ---Quendr0--- • 24 Ağustos 2005 01:35 • #482448
    lan bu şarkı ne bea a.q
    sözler iyide biraz sesi çok kötü bea
    kadir inanırın odun sesi daha güzeldir bea
Bu konunun tüm mesajları