Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steve Vai'nin filmde atamadığı solo(!)

  • _soloistdeve_ • 26 Ağustos 2005 00:28 • #482701
    Ya merak ettiğim şey aslında şu bu sitede bu manyak teknik isteyen klasik besteyi çalabilen insanlar var mı?
    Bir de o çocuk gerçekten çalıyo mu abi? Filmin adı crossroads galiba...
Bu konunun tüm mesajları