-
Ya merak ettiğim şey aslında şu bu sitede bu manyak teknik isteyen klasik besteyi çalabilen insanlar var mı?
Bir de o çocuk gerçekten çalıyo mu abi? Filmin adı crossroads galiba...
-
çalmıyo tabi hepsini steve vai çalıyo
-
Eren Kömürlü çalıyor abi ne Steve i :)
-
:DDDDDDDDD
-
Simdi damlicak ben en iyisiyim ben çaliyorum diye anmay1n su adam1
-
nası abi bahsedince duyup geliyomu aman diyim o zaman susun:)
-
geçen geldi,alt gurup arıyomuş :))
korktuk valla bizi seçer diye :))
-
üç kere "Eren, Eren, Eren" diyince geliyo :) Bettle Juice gibi mübarek :))))
-
abi şimdi geyik yapmayalım yanlışlıkla :)
-
artık paranoyak oldum ulan geyik mi yapıyorum acaba höe?! :)