Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steve Vai'nin filmde atamadığı solo(!)

  • _soloistdeve_ • 26 Ağustos 2005 00:28 • #482701
    Ya merak ettiğim şey aslında şu bu sitede bu manyak teknik isteyen klasik besteyi çalabilen insanlar var mı?
    Bir de o çocuk gerçekten çalıyo mu abi? Filmin adı crossroads galiba...
  • bimilyon1 • 26 Ağustos 2005 00:37 • #482703
    çalmıyo tabi hepsini steve vai çalıyo
  • GaRaJ Arabası • 26 Ağustos 2005 01:00 • #482707
    Eren Kömürlü çalıyor abi ne Steve i :)
  • tweeder • 26 Ağustos 2005 01:01 • #482708
    :DDDDDDDDD
  • thebassx • 26 Ağustos 2005 14:08 • #482753
    Simdi damlicak ben en iyisiyim ben çaliyorum diye anmay1n su adam1
  • whyhione • 26 Ağustos 2005 14:12 • #482755
    nası abi bahsedince duyup geliyomu aman diyim o zaman susun:)
  • ibanetze • 26 Ağustos 2005 14:16 • #482756
    geçen geldi,alt gurup arıyomuş :))

    korktuk valla bizi seçer diye :))
  • dazednconfused • 26 Ağustos 2005 14:20 • #482758
    üç kere "Eren, Eren, Eren" diyince geliyo :) Bettle Juice gibi mübarek :))))
  • whyhione • 26 Ağustos 2005 14:22 • #482759
    abi şimdi geyik yapmayalım yanlışlıkla :)
  • whyhione • 26 Ağustos 2005 14:53 • #482761
    artık paranoyak oldum ulan geyik mi yapıyorum acaba höe?! :)