Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steve Vai'nin filmde atamadığı solo(!)

  • thebassx • 27 Ağustos 2005 06:01 • #482868
    Eren, Eren geldiysen solo at:)))
  • -TeUFeL- • 27 Ağustos 2005 10:28 • #482876
    hoaohao lan olum elleşmeyin herifi.kendisi yetmediği gibi imitasyonlarıda var...hahahahh 3 kere eren deyince geliyor demek hahahah yarıldım yaa.ulan var ya harbi süper olmuş.hehehehe.alt grup hahhhahh yarıldııııııııımmmmmmmmm
  • scalloped • 27 Ağustos 2005 16:04 • #482914
    eser paganinin 5 numaralı caprice'idir,steve vai tüm gitarları çalmıştır,ve bu çalınan,eserin sadece bi kısmıdır..
  • punk_girl_punk • 27 Ağustos 2005 19:29 • #482932
    :D
  • punk_girl_punk • 27 Ağustos 2005 19:32 • #482933
    koskoca eren varken steve'e laf mı düşer çarpılrısnız mazallah:D
  • rickenbacker • 27 Ağustos 2005 20:39 • #482939
    aga crossroads gitar düellosundan sonra steve vaiın çalamayıp da güzelim ibanezi yere vurması süper bir sahne ya! ama çocuktaki surat ifadesi kabız olmuş eşşek gibim:-) ıkınmalar falan :-p arkadaki zencide gaz verir gibin:-)))))
  • _soloistdeve_ • 27 Ağustos 2005 21:57 • #482943
    Benim anlamadığım şu çocuğun elindeki sanırım bir telecaster ve haliylede 22 perde bir gitar. Parçanın en sonunda ki nota ise 29. perdede bend yapılarak çıkarılabilir ancak.
    Steve vai bunu özel bir gitarla çaldı heralde hiç bir gitarda 29 perde yok benim bildiğim... Erende vardır ama yaw...
  • scalloped • 27 Ağustos 2005 22:11 • #482944
  • rickenbacker • 27 Ağustos 2005 22:13 • #482945
    doğru ama çocuğun surat ifadesi gerçekten kabız olmuş gibi ıkın ıkın:-)))) ama çocuk heralde biraz gitara çalıştı çünkü notalara falan yerli yerinde basıyodu senin dediğin yer hariç.
  • _soloistdeve_ • 27 Ağustos 2005 22:30 • #482948
    İşin sakat tarafıçocuk bir de penasız çalıyo sözde. Sadece bir kaç yerde hammer var. Yani bunu penasız çalması imkansız. Bir al di meola çalardı heralde. Bir de abi o gitar kaç perde sayamadım. Abi basılmazki o perdelere be kaç mm. öyle perdeler.