Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steve Vai'nin filmde atamadığı solo(!)

  • rickenbacker • 27 Ağustos 2005 20:39 • #482939
    aga crossroads gitar düellosundan sonra steve vaiın çalamayıp da güzelim ibanezi yere vurması süper bir sahne ya! ama çocuktaki surat ifadesi kabız olmuş eşşek gibim:-) ıkınmalar falan :-p arkadaki zencide gaz verir gibin:-)))))
Bu konunun tüm mesajları