o bana çok çektirdi bacım bi bilsen ..ilk garaj zamanlarımda..yol gösterici olmak yerine hep aşağılayıcı bir politika izledi..onun yüzünden adım sapığa çıktı..bunun verdiği acıyla ben bi süre insanlardan koptum..şimdi yeni yeni kendime geliyorum anadınmı...puahahaaaa....sen daha körpesin dikkat et kendine snoopy..