Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:01 • #483024
    bildiğiniz nofx işte ukala kaba aşağılayıcı..bende ilk defa bu saate kaldım be bravo bana..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:03 • #483026
    ya ben tanımıyorum,hep boyle midir arkadas?
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:06 • #483027
    det! snap dedik adamdır dedik tiri viri yapma otur bakı im oraya!deet!:-p
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:07 • #483028
    da a yeni geldin gaza gelme bir geleneksel garaj azarını ye ondan sonra!:-p
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:08 • #483029
    peki hocam. :P
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:09 • #483030
    nofx gece gece iyi şamata yapı on! iyi güzel de aga nereye kadar ya hep aynı gamı in çık in çık?ha? :-p
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:09 • #483031
    o bana çok çektirdi bacım bi bilsen ..ilk garaj zamanlarımda..yol gösterici olmak yerine hep aşağılayıcı bir politika izledi..onun yüzünden adım sapığa çıktı..bunun verdiği acıyla ben bi süre insanlardan koptum..şimdi yeni yeni kendime geliyorum anadınmı...puahahaaaa....sen daha körpesin dikkat et kendine snoopy..
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:11 • #483032
    ne diyon ya bir takılıyo bırakmıyo peşini garaj katili ol caktım onun yüzünden! infosunu oku zaten ayrı bir kopartır neyse hep beraber puhhhaaaaaahhhaaaa!!
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:11 • #483033
    :))))
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:12 • #483034
    hah şöyle bir geleneksel nofx belasını al 3 öğün ondan sonra! :-p