-
bildiğiniz nofx işte ukala kaba aşağılayıcı..bende ilk defa bu saate kaldım be bravo bana..
-
ya ben tanımıyorum,hep boyle midir arkadas?
-
det! snap dedik adamdır dedik tiri viri yapma otur bakı im oraya!deet!:-p
-
da a yeni geldin gaza gelme bir geleneksel garaj azarını ye ondan sonra!:-p
-
peki hocam. :P
-
nofx gece gece iyi şamata yapı on! iyi güzel de aga nereye kadar ya hep aynı gamı in çık in çık?ha? :-p
-
o bana çok çektirdi bacım bi bilsen ..ilk garaj zamanlarımda..yol gösterici olmak yerine hep aşağılayıcı bir politika izledi..onun yüzünden adım sapığa çıktı..bunun verdiği acıyla ben bi süre insanlardan koptum..şimdi yeni yeni kendime geliyorum anadınmı...puahahaaaa....sen daha körpesin dikkat et kendine snoopy..
-
ne diyon ya bir takılıyo bırakmıyo peşini garaj katili ol caktım onun yüzünden! infosunu oku zaten ayrı bir kopartır neyse hep beraber puhhhaaaaaahhhaaaa!!
-
:))))
-
hah şöyle bir geleneksel nofx belasını al 3 öğün ondan sonra! :-p