Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:34 • #483062
    kimse dönmedi yuvarlanıp gidiyoruz..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:47 • #483063
    nerdesiniz? uyudunuz mu? lem ben bile ayaktayım daha be,höh!
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:51 • #483064
    ben rekor kırdım bu gece..aferin be bana..hadi hayırlısı..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:54 • #483065
    ya sen tamam da digerleri nerde? yoksa?ahh yandım anaaamm!ölüyorum! :P
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:55 • #483066
    ne oldu ah canım ..geber emi....
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:57 • #483067
    aaa kan! aaa benim kanım!
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 02:00 • #483068
    hangi filmi izliyon çocuk ..ne kanı..bana bak action yapma..panik hiç yapma..relax ol ve yaz şuraya..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:01 • #483069
    ya digerleri öldü mü lan acaba diyorum.ani cıkıs olayı:)
  • drug_on • 28 Ağustos 2005 02:02 • #483070
    şiiiiit! hadi yatın zıbarın len!

    ben gidiyorum arkamdan laf etmeyin; hadin eyvalla...

    kalın sağlıcakla...
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 02:02 • #483071
    anladımda haber geldi mezarbekçisinden onları kuyulamış bile puahahaa...