-
kimse dönmedi yuvarlanıp gidiyoruz..
-
nerdesiniz? uyudunuz mu? lem ben bile ayaktayım daha be,höh!
-
ben rekor kırdım bu gece..aferin be bana..hadi hayırlısı..
-
ya sen tamam da digerleri nerde? yoksa?ahh yandım anaaamm!ölüyorum! :P
-
ne oldu ah canım ..geber emi....
-
aaa kan! aaa benim kanım!
-
hangi filmi izliyon çocuk ..ne kanı..bana bak action yapma..panik hiç yapma..relax ol ve yaz şuraya..
-
ya digerleri öldü mü lan acaba diyorum.ani cıkıs olayı:)
-
şiiiiit! hadi yatın zıbarın len!
ben gidiyorum arkamdan laf etmeyin; hadin eyvalla...
kalın sağlıcakla...
-
anladımda haber geldi mezarbekçisinden onları kuyulamış bile puahahaa...