-
nofx sen neden çocuklarla böyle içli dışlısın bakayım uyuyun filan yoksa amacın uyutup...seni hınzır seni..
-
lem hemen tribe vurma kendini uyarıyoruz çocuğu hafiften de geyiğimizi yapıyor z . alla alla kendin yap geyiği tek:-p
-
hoop hoop! kuzucuk dedik abidir dedik bir yere kadar aslında bizim amacımız oydu ama uyandırdın adamı mevzuuya peey:-p uyu sen nofx uyu birşey yok yat sen nıhahahahahaahhaahahaha
-
hoyyyyyyttt! bana da dokunuyo ucu bu lafın. o yuzden bi daa sakıın! eziksin falan dinlemem,ayıklarım
-
bacım mı?
-
huyt..bu snoopy banamı dedi olum zaten biyerlerini yırtıyon topicim deki yorumlar çoğalsın diye...bizde sana ayak uyduru yoz bi daha o kelimeyi kullanma ezik filan kötü olur..adam gibi geyiğini yap..sen beni tanımamışsın senin gibi küçük veletler bana ahkam kesmesin açılın uyleynnnnnn..deli kuzu geldi..
-
hoop ben olmadan neler dönmüş burda, hey maşallah geyiğinize bereket:P
-
bana ezik filan dersen dedim sayın deli kuzu abimiz bey hazretleri :p
-
sevdim seni..şeker..
-
seker mi? iki dakka adam olalım lan sayın kuzucuk :PpPp