Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:20 • #483048
    nofx sen neden çocuklarla böyle içli dışlısın bakayım uyuyun filan yoksa amacın uyutup...seni hınzır seni..
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:21 • #483049
    lem hemen tribe vurma kendini uyarıyoruz çocuğu hafiften de geyiğimizi yapıyor z . alla alla kendin yap geyiği tek:-p
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:22 • #483051
    hoop hoop! kuzucuk dedik abidir dedik bir yere kadar aslında bizim amacımız oydu ama uyandırdın adamı mevzuuya peey:-p uyu sen nofx uyu birşey yok yat sen nıhahahahahaahhaahahaha
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:22 • #483052
    hoyyyyyyttt! bana da dokunuyo ucu bu lafın. o yuzden bi daa sakıın! eziksin falan dinlemem,ayıklarım
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:26 • #483055
    bacım mı?
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:28 • #483057
    huyt..bu snoopy banamı dedi olum zaten biyerlerini yırtıyon topicim deki yorumlar çoğalsın diye...bizde sana ayak uyduru yoz bi daha o kelimeyi kullanma ezik filan kötü olur..adam gibi geyiğini yap..sen beni tanımamışsın senin gibi küçük veletler bana ahkam kesmesin açılın uyleynnnnnn..deli kuzu geldi..
  • drug_on • 28 Ağustos 2005 01:29 • #483058
    hoop ben olmadan neler dönmüş burda, hey maşallah geyiğinize bereket:P
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:30 • #483059
    bana ezik filan dersen dedim sayın deli kuzu abimiz bey hazretleri :p
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:32 • #483060
    sevdim seni..şeker..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:33 • #483061
    seker mi? iki dakka adam olalım lan sayın kuzucuk :PpPp