Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:22 • #483051
    hoop hoop! kuzucuk dedik abidir dedik bir yere kadar aslında bizim amacımız oydu ama uyandırdın adamı mevzuuya peey:-p uyu sen nofx uyu birşey yok yat sen nıhahahahahaahhaahahaha
Bu konunun tüm mesajları