Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 02:29 • #483083
    ben uyucam olum yeter be .....cümleten iyi geceler tüm garaj ahalisi..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:29 • #483084
    iyi geceler
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:32 • #483085
    arkadasım,biz konuyu gectik artık,bisuru tartısma falan.ama dogru soyluyosun. onu ben de duydum.ama lp de adam degil
  • Narcoholic • 28 Ağustos 2005 12:54 • #483107
    manga sadece piyasa olma özentisi hepsi bu...piyasa için tarzını değiştiren salak bir grup...
    ayrıca limp bizkit in b.ku bile olamaz....
    yakında cezayla çalışmaya başlarlarsa hiç şaşırmayın arkadaşlar :)
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 13:01 • #483108
    manga adam degildir sonucuna ulastık yani. bi de ceza olayı da dogru. bi ay icinde onu da yaparlar
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 14:00 • #483118
    aga çıktıydım internetten kanama mı var lem! cebelleşme ol um kanama varsa zuhaaahhahahaha sakin relax ol :-0