Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:04 • #483072
    haa sagol.iyi geceler
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:05 • #483073
    o zaman iyi lan,kokusmazlar
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 02:07 • #483074
    lan olum sen ilk kez mi buraya üye oldun
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:08 • #483075
    evet.bu gun ucuncu gunum,yazma yetisine yeni sahip oldum daha
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 02:12 • #483076
    iyide sen bu saate kadar nasıl durdun bu site gece yarısı başka bir hal alır kuzum..mesela ben zararlı birisiyim annen öğretmedimi tanımadığın insanlarla konuşma diye..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:15 • #483077
    zarar derken? hacker mısın? veyahut katil? bi de buralar tekin degildirdiyosun ha?
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 02:18 • #483079
    arka?arkandan şunu dicem iyi geceler şekerim..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:25 • #483080
    hey zararlı insan! ne zararım varmıs,soyle bakiim
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 02:26 • #483081
    pardon zararın
  • firehole • 28 Ağustos 2005 02:28 • #483082
    "mangara" var albümde elektronik altyapılı bi şarkı Linkin Park'ın "Session" ı ile "Cure For The Itch" ini birleştirmişler bu kadar mı olur.