İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:04 •
#483072
haa sagol.iyi geceler
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:05 •
#483073
o zaman iyi lan,kokusmazlar
metalkuzucuk
• 28 Ağustos 2005 02:07 •
#483074
lan olum sen ilk kez mi buraya üye oldun
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:08 •
#483075
evet.bu gun ucuncu gunum,yazma yetisine yeni sahip oldum daha
metalkuzucuk
• 28 Ağustos 2005 02:12 •
#483076
iyide sen bu saate kadar nasıl durdun bu site gece yarısı başka bir hal alır kuzum..mesela ben zararlı birisiyim annen öğretmedimi tanımadığın insanlarla konuşma diye..
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:15 •
#483077
zarar derken? hacker mısın? veyahut katil? bi de buralar tekin degildirdiyosun ha?
metalkuzucuk
• 28 Ağustos 2005 02:18 •
#483079
arka?arkandan şunu dicem iyi geceler şekerim..
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:25 •
#483080
hey zararlı insan! ne zararım varmıs,soyle bakiim
snap666
• 28 Ağustos 2005 02:26 •
#483081
pardon zararın
firehole
• 28 Ağustos 2005 02:28 •
#483082
"mangara" var albümde elektronik altyapılı bi şarkı Linkin Park'ın "Session" ı ile "Cure For The Itch" ini birleştirmişler bu kadar mı olur.
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
»