-
bende onu demeye çalıştım. olayın bir de felsefe boyutu var bunun için morrisonun falan çocukluğuna inmemiz gerekir derim ben sağa:-D
garajcılar iyice avrupa yakası takip etmeye başlamış vaay
-
nofx sidirdin dimi şu rock'n coke mevzuunu . adama o kadar laf anlattık be. garaja garip garip kişiler gelmeye başladı garaj cengaverleri diye bir karşı güç mü oluştursak nedir?:-d
-
yeni uyelere boyle mi davranıyosunuz siz?
-
şitt sus bakiyim, çömez muamelesi mi yaptık sana sanki! bağrımıza bastık daha ne istiyosun!
-
birileri de bekçinin yiğeniyim diye havalara mı girermiş! aman da aman!
yingen oliyim yavrum:P
-
lafım sana degil,Nofx e.sen adam gibi meraba falan dedin,sagol
-
aynen.
-
ben bile kıtırpiozum,iki dakkada anladım:P
-
çocuklar geç oldu ama artık yatın :))) Puhahahhahaa...vallahi şu lafları 10 dakkada yazdım gülmekten :)) vbuesıhgfuısrgs
-
:) hakkaten puhahahahahaaaaaaahahahahahhahahahaha. neyse