Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 00:40 • #483009
    bende onu demeye çalıştım. olayın bir de felsefe boyutu var bunun için morrisonun falan çocukluğuna inmemiz gerekir derim ben sağa:-D

    garajcılar iyice avrupa yakası takip etmeye başlamış vaay
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 00:42 • #483010
    nofx sidirdin dimi şu rock'n coke mevzuunu . adama o kadar laf anlattık be. garaja garip garip kişiler gelmeye başladı garaj cengaverleri diye bir karşı güç mü oluştursak nedir?:-d
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 00:47 • #483014
    yeni uyelere boyle mi davranıyosunuz siz?
  • drug_on • 28 Ağustos 2005 00:51 • #483017
    şitt sus bakiyim, çömez muamelesi mi yaptık sana sanki! bağrımıza bastık daha ne istiyosun!
  • drug_on • 28 Ağustos 2005 00:53 • #483018
    birileri de bekçinin yiğeniyim diye havalara mı girermiş! aman da aman!

    yingen oliyim yavrum:P
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 00:54 • #483019
    lafım sana degil,Nofx e.sen adam gibi meraba falan dedin,sagol
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 00:55 • #483020
    aynen.
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 00:56 • #483021
    ben bile kıtırpiozum,iki dakkada anladım:P
  • Nofx • 28 Ağustos 2005 00:57 • #483022
    çocuklar geç oldu ama artık yatın :))) Puhahahhahaa...vallahi şu lafları 10 dakkada yazdım gülmekten :)) vbuesıhgfuısrgs
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 00:59 • #483023
    :) hakkaten puhahahahahaaaaaaahahahahahhahahahaha. neyse