Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:14 • #483036
    hocam istedigimiz beladan baslayabilir miyiz?
  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:14 • #483037
    gül gül bende zamanında güldüm ama güvendiğim dağlara nofx ve vb. yağdı..benden sana bi abla tavsiyesi ne ablası lan ..neyse..dikkat et kendine burda..adamı ayakta götürürler..ah ulan mazi..neydim ne olduk..
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:14 • #483038
    bi de :)
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:15 • #483039
    hayır müfredatı kendisi belirliyor . ama küçük bir çizikle de atlatabilirsin :-D
  • Nofx • 28 Ağustos 2005 01:15 • #483040
    Hakkaten yatın bak..Ne dediğinizi bilmiyosunuz??
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:16 • #483042
    bak freddy krueger ın punk hali geldi uyutmaya çalışıyo seni ehehehehe nofx bir giriş taksimi yap yavaş yavaş git bence zuhahahahahhahaa
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:17 • #483043
    :P
  • snap666 • 28 Ağustos 2005 01:18 • #483044
    hocam cok acıyo.arghhhh.ama olsun yine :P
  • Nofx • 28 Ağustos 2005 01:19 • #483046
    Ahhhh Ahhhh ....
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 01:19 • #483047
    o lm öyle atraksiyonlar yapma nofx un karşısında sayko birisidir