İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)
snap666
• 28 Ağustos 2005 01:14 •
#483036
hocam istedigimiz beladan baslayabilir miyiz?
metalkuzucuk
• 28 Ağustos 2005 01:14 •
#483037
gül gül bende zamanında güldüm ama güvendiğim dağlara nofx ve vb. yağdı..benden sana bi abla tavsiyesi ne ablası lan ..neyse..dikkat et kendine burda..adamı ayakta götürürler..ah ulan mazi..neydim ne olduk..
snap666
• 28 Ağustos 2005 01:14 •
#483038
bi de :)
rickenbacker
• 28 Ağustos 2005 01:15 •
#483039
hayır müfredatı kendisi belirliyor . ama küçük bir çizikle de atlatabilirsin :-D
Nofx
• 28 Ağustos 2005 01:15 •
#483040
Hakkaten yatın bak..Ne dediğinizi bilmiyosunuz??
rickenbacker
• 28 Ağustos 2005 01:16 •
#483042
bak freddy krueger ın punk hali geldi uyutmaya çalışıyo seni ehehehehe nofx bir giriş taksimi yap yavaş yavaş git bence zuhahahahahhahaa
snap666
• 28 Ağustos 2005 01:17 •
#483043
:P
snap666
• 28 Ağustos 2005 01:18 •
#483044
hocam cok acıyo.arghhhh.ama olsun yine :P
Nofx
• 28 Ağustos 2005 01:19 •
#483046
Ahhhh Ahhhh ....
rickenbacker
• 28 Ağustos 2005 01:19 •
#483047
o lm öyle atraksiyonlar yapma nofx un karşısında sayko birisidir
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
»