Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

manga sizce de lp ozentisi mi?(lp de adam diil gerci)

  • metalkuzucuk • 28 Ağustos 2005 01:14 • #483037
    gül gül bende zamanında güldüm ama güvendiğim dağlara nofx ve vb. yağdı..benden sana bi abla tavsiyesi ne ablası lan ..neyse..dikkat et kendine burda..adamı ayakta götürürler..ah ulan mazi..neydim ne olduk..
Bu konunun tüm mesajları