Televizyonda o kadar rezillikler varki müzik anlamında sorarsan buna sıra bile gelmez..Türkçe arenbi hatun grupları,Muse'un türkiye şubesi(mor ve ötesi),Eline gitar alanın televole türü programlarında rockçı teoman şunu dedi falan filan..Ayşe hatun önala kızmıyorum bile oda bunu kabul eder kendisinin bi pokh olmadığını bunu para için yaptığını..İzlemezsen sorun yok..Ben hiç televizyon izlemiyorum isteyen inanır isteyen inanmaz...