Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu konu rezillik bu ya konusunun devamı sayılabilir!!!!hatta kanıtıdır...

  • berry88 • 28 Ağustos 2005 20:47 • #483169
    arkadaşlar bugün dream tv de ege çubukçu diye bir adamın ayşe hatun önal ile yaptığı düeti izledim
    şarkının sözleri de klipte tamamen batı özentiliği
    acayip güldüm ben siz izlediniz mi?
    izlediyseniz ne düşünüyosunuz?
    içinizi dökün!!!!
  • rickenbacker • 28 Ağustos 2005 20:53 • #483171
    izlememek elinde mi? maşallah yayınlıyolar sabah akşam ! ama dedme öyle nede olsa göccük amarikayız:-p
  • berry88 • 28 Ağustos 2005 21:26 • #483172
    hakkatten haaa:
    başka bir eyaleti gibiyiz amerika nın..:D
  • Nofx • 28 Ağustos 2005 22:03 • #483174
    ayyyy muhabbete bak küçük amerikayız diyolar Iğhhhhhhhh!!!!!!!!!
  • berry88 • 28 Ağustos 2005 22:10 • #483175
    peki bu konu hakkında sen ne düşünüyosun?
  • Nofx • 28 Ağustos 2005 22:15 • #483176
    Televizyonda o kadar rezillikler varki müzik anlamında sorarsan buna sıra bile gelmez..Türkçe arenbi hatun grupları,Muse'un türkiye şubesi(mor ve ötesi),Eline gitar alanın televole türü programlarında rockçı teoman şunu dedi falan filan..Ayşe hatun önala kızmıyorum bile oda bunu kabul eder kendisinin bi pokh olmadığını bunu para için yaptığını..İzlemezsen sorun yok..Ben hiç televizyon izlemiyorum isteyen inanır isteyen inanmaz...
  • _betrola_ • 28 Ağustos 2005 22:25 • #483177
    ikisi de özenti ötesi..
    defolup gitsinler istemiyorum onları ülkemde..
  • muzo867 • 28 Ağustos 2005 22:27 • #483178
    emredersiniz sayın baskan. şimdilik baska bi isteğiniz:)

    kendini baskan felam sandı heralde
  • _betrola_ • 28 Ağustos 2005 22:35 • #483184
    önce sen adam gibi konş yazdıkların "kültür" içermiyor
  • Darth_Vader • 28 Ağustos 2005 22:40 • #483186
    Televizyonda o kadar rezillikler varki müzik anlamında sorarsan buna sıra bile gelmez..

    falan demişsin Nofx

    bi de tv izlemiyorum demişsin:))

    gülesim geldi, kusura bakma..
    kızma, sadece takılıyorum;)

    saygılarımla..

    s.t.c.o.p.