-
arkadaşlar bugün dream tv de ege çubukçu diye bir adamın ayşe hatun önal ile yaptığı düeti izledim
şarkının sözleri de klipte tamamen batı özentiliği
acayip güldüm ben siz izlediniz mi?
izlediyseniz ne düşünüyosunuz?
içinizi dökün!!!!
-
izlememek elinde mi? maşallah yayınlıyolar sabah akşam ! ama dedme öyle nede olsa göccük amarikayız:-p
-
hakkatten haaa:
başka bir eyaleti gibiyiz amerika nın..:D
-
ayyyy muhabbete bak küçük amerikayız diyolar Iğhhhhhhhh!!!!!!!!!
-
peki bu konu hakkında sen ne düşünüyosun?
-
Televizyonda o kadar rezillikler varki müzik anlamında sorarsan buna sıra bile gelmez..Türkçe arenbi hatun grupları,Muse'un türkiye şubesi(mor ve ötesi),Eline gitar alanın televole türü programlarında rockçı teoman şunu dedi falan filan..Ayşe hatun önala kızmıyorum bile oda bunu kabul eder kendisinin bi pokh olmadığını bunu para için yaptığını..İzlemezsen sorun yok..Ben hiç televizyon izlemiyorum isteyen inanır isteyen inanmaz...
-
ikisi de özenti ötesi..
defolup gitsinler istemiyorum onları ülkemde..
-
emredersiniz sayın baskan. şimdilik baska bi isteğiniz:)
kendini baskan felam sandı heralde
-
önce sen adam gibi konş yazdıkların "kültür" içermiyor
-
Televizyonda o kadar rezillikler varki müzik anlamında sorarsan buna sıra bile gelmez..
falan demişsin Nofx
bi de tv izlemiyorum demişsin:))
gülesim geldi, kusura bakma..
kızma, sadece takılıyorum;)
saygılarımla..
s.t.c.o.p.