Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu konu rezillik bu ya konusunun devamı sayılabilir!!!!hatta kanıtıdır...

  • muzo867 • 28 Ağustos 2005 22:48 • #483190
    ikisi de özenti ötesi..
    defolup gitsinler istemiyorum onları ülkemde..


    demişsin betrola. ben de emredersiniz dedim. şimdi eğer biz demokratik bi devlette yasıyorsak senin kimseyi kovmaya hakkın yok sen sevmiyon istemiyon ama demekki isteyen var. boyle bişeyi istese istese devlet baskanı ister. ki bence o bile isteyemez. ben de buna takıldım seni kızdırmak istemedim.
Bu konunun tüm mesajları