Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu konu rezillik bu ya konusunun devamı sayılabilir!!!!hatta kanıtıdır...

  • firehole • 29 Ağustos 2005 02:09 • #483219
    ya ıyy...
    mor ve ötesi muse un tırnaaa bile olamaz bee...
    hayır eğer benzemeye çalışıyolarsa bile olmamış yaniii..
    muse gibi olamazlar imkanı yokkk!!!
    demiş arkadaş

    çok mu hoşunuza gidiyo mor ve ötesi ni ezmek. artistik yapmış oluyosunuz dimi ben popüler şeyleri dinlemem diye.

    kolay gelsin
Bu konunun tüm mesajları