Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

altern.. rock ile ilgilenenler direc-t le ilgili görüşlerini yazabilirmi

  • dexter_holland • 31 Ağustos 2005 12:31 • #483644
    Beyler, nedir bu basit müzik ya? Basit demek kötü mü demek? Beatles ne öyleyse? Saçmalamayalım...
Bu konunun tüm mesajları