Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

altern.. rock ile ilgilenenler direc-t le ilgili görüşlerini yazabilirmi

  • pengasus • 30 Ağustos 2005 21:06 • #483556
    direc-t çıkış yapan iyi rock gruplarından biri en azından farklı bir tarzları var
  • dexter_holland • 30 Ağustos 2005 21:11 • #483558
    Katılıyorum. Blue Jean'de yanlış yerde ortaya çıktılar diyordu. Adamlar ilk defa doğru birşeyler yazmışlar.
    Direc-t çok yetenekli elemanlardan oluşuyor, enerjileri en üst düzeyde adamların, şarkılar güzel, sözler saçma sapan değil. Destekleyeceğim Türk Gruplarından olabilir işte bu...
  • GaRaJ Arabası • 30 Ağustos 2005 23:04 • #483567
    OnAir olmasa bi b*k sayılmayacak saçma bi grup. Ayrıca ne zaman tek konser verseler 5 kişiden fazla giden olmuyor...
  • 2ve4 • 31 Ağustos 2005 01:14 • #483585
    iyidir iyi..
  • miami_karpuzu • 31 Ağustos 2005 01:23 • #483588
    ilk albumlerini daha cok sevmistim ben.ama iyidir gene cogu gruptan.
  • drug_on • 31 Ağustos 2005 01:28 • #483590
    directle erkeklerin de soprano olabiliceğini anladım ben:P

    ya alternatif denen müzik buysa evet direc-t süper; ama müzik mi bu yaa... dalga geçiyolar bence bizimle; çok da dinlemiş diğilim ama ne söz var ne müzik; bukadar basit olmamalı derim ben; ya da adı müzik olmamalı...
  • anarres • 31 Ağustos 2005 02:34 • #483604
    alternatifse cidden alternatif herifler.ben özellikle vokallerini ilginç buluyorum.seven dinlesin sevmeyene eyvallah...
  • Paşam • 31 Ağustos 2005 07:02 • #483621
    bence bu grup Türkiye'de ikinci bulutsuzluk özlemi olacak. tarz olarak aynılar şarkılarda ona keza.
    soliste gelince bayağı enerji dolu ve sempatik.
    bence şimdilşik iyi ve güzel
  • -TeUFeL- • 31 Ağustos 2005 12:22 • #483642
    direc-t çok farklı tarzı olan ve çok sevdiğim bir grup.türkiye gibi her grubun herkesin ticari kaygılar için olduğu ortamda biz buyuz diyerek çıktılar.davulcular jazz-blues takılıyor.rambo hastası oldum zaten:)))önleri açık olur inşallah
  • dexter_holland • 31 Ağustos 2005 12:31 • #483644
    Beyler, nedir bu basit müzik ya? Basit demek kötü mü demek? Beatles ne öyleyse? Saçmalamayalım...