evet..malesef katılıyorum..BU NE YA!
pok atan atana..Arablalar uyuyo mu?
Sanki birisine laf sokunca ki çoğu salak sokamıyo bile, birşey mi oluyo?Ezikler
Burda ben de laf attım ama napiyim?başka şeyden anlamıyolar...Özür dilerim.Gerçekten müzikten anlayan ve siteye saygısı olan arkadaşlardan