aslında ilk albümleri iyi gibi geliyor.çünkü nerdeyse hep alışılagelmiş tarzın biraz dışındaydı.bu albümde biraz daha kendileri gibi olmuş tarzlarını lanse etmeye çalışmışlar.ilk albümle ardında ikinciyi dinlediniz mi farkı anlaşılıyor....ramboooo:))))