Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

altern.. rock ile ilgilenenler direc-t le ilgili görüşlerini yazabilirmi

  • -TeUFeL- • 1 Eylül 2005 18:52 • #483828
    aslında ilk albümleri iyi gibi geliyor.çünkü nerdeyse hep alışılagelmiş tarzın biraz dışındaydı.bu albümde biraz daha kendileri gibi olmuş tarzlarını lanse etmeye çalışmışlar.ilk albümle ardında ikinciyi dinlediniz mi farkı anlaşılıyor....ramboooo:))))



    kaçırırım hepinizi:))))))))
Bu konunun tüm mesajları