dexter_holland'a: sana katılıyorum. bunca zamandır arasırada olsa takıldığım forumlarda gördüğüm adam gibi cevaplardan biri. saygı duydum. direct e gelince kendilerini ifade tarzları hoşuma gidiyorbence acımasız olamamak gerek .en azından bir fark ifade ediyorlar.