evet kurban baskaydi. ben direc-t´le ikisini ayni kulvara koymam. direc-t daha farkli. bunu müzisyenlerin calis tarzindan cok iyi anlarsiniz. özellikle de davulcularin. direc-t´in bateristinin tinilari cok farkli. ve iki albümü de dinlemis biri olarak ilk albümü daha basarili bulduumu soylemeliyim