Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

altern.. rock ile ilgilenenler direc-t le ilgili görüşlerini yazabilirmi

  • tombi • 2 Eylül 2005 17:58 • #483896
    tabi kurban başkaydı ama bunlar da çok başka...valla çok kendilerine has bir tazrları var..özellikle vokal muhteşem yani..şarkılar hem ğlenceli hem de damar olanlarda var.ama bencede ilk albüm çok daha iyiydi.2. albümde bayık şarkı var bikaç tane..
Bu konunun tüm mesajları