simdi ben dumanin son albumunu dinliyodum.ozgurlugun ulkesi diye politik amerika karsiti bi sarki yapmis.cok pis laf sokuyo amerikaya.dinledim bitti. rockncoke reklami gordum.aklima geldi duman ilk rockncoke da cikmisti.nasil is bu.
kimlerdensin onlardan mi petrolden mi savastan mi ha soyle bana.
simdi burda dumana laf sokalim falan diye acmadim ben bunu da acayip uyuz oldum.severdim kendilerini takar dinlerdim.