allaaaaaaaaaaaaahhhhh athena demeyin bana......
banu alkan bile daha iyidir:P ya hele o gökhanmı ne karın ağrısıysa onlarda napıcaklarını şaşırmışş.ünlü olmadan önceki albümü dinleyen varsa görüşlerime katılıyodur kesinlikle.herifler harbi metal yapıyomuş ,şimdi??
lalalala holololoyla götürüyolar olayı.birde burakı saflarına çekip türkiyede adam gibi müzik yapan bikaç gruptan biri olan kurbanı da dağıtmadılar mı???
tutmayın yaa beni.kulislerini bombalıyim.gökhanın memesindeki piercingi çekip parçalıyim.gitarlarını kafalarında parçalıyim.üstlerine tazikli su sıkıyim.gökhan tarz yapçam diye yaya yaya şarkı söylerken ağzının ortasına kusıyimm.ooooooooohhh be rahatladım cidden.diyceğim o ki şuursuz bunlar.şov yapçak yer arıyo iştee