Bu konuyu ben de garaja ilk geldiğimde açmıştım. Şimdi düşünüyorum da değmez bile... Bu, herkesin dinlediği şeyi dinlemem, özentilerle aynı şeyi dinlemem diyenlerin hepsi de yapacak birşeyleri olmayan, olgunlaşamamış insancıklar. Tartışmayı bile gerksiz buluyorum onlarla. Bir çoğu 20li yaşlarında ama hala 12 yaşında çocuğun beyninin işleyişine sahipler. Anlayacağın re-arranger, zihinsel bir hastalık bu, tedavisi zor. Şimdi üzerime "vay sen kim oluyorsun, bebe" diye üstüme saldıracak olanlar da bu hastalığın yaşayan kanıtları...