Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nedir bu "ben popüler olan şeyleri dinlemem" hastalığı???

  • re-arranger • 1 Eylül 2005 01:33 • #483738
    Nedir bu

    Haklısın abicim.

    Teşekkür ederim.

    Herşeyi önyargısız eleştirdiğin işin.

    Saygılar.
  • re-arranger • 1 Eylül 2005 01:42 • #483739
    Nedir bu

    Haklısın. Yani bu dünyada en sağlam müzik ne? Deep Purple, Led Zeppelin, Jimi Hendrix. Eee onları tanıyan milyonlarca insan var.
    Napcaz şimdi???????????
  • tweeder • 1 Eylül 2005 01:47 • #483740
    Nedir bu

    aaa onları tanıyolarsa dinlemem benn :p
  • Metal milita • 1 Eylül 2005 01:49 • #483741
    Nedir bu

    Başarılarının devamını diliyorum.

    teşekkür ederim........
  • soth • 1 Eylül 2005 02:04 • #483746
    Nedir bu

    Yani bu dünyada en sağlam müzik ne? Deep Purple, Led Zeppelin, Jimi Hendrix

    herkese göre değişir en sağlam müzik. ben yukardakilerin hiçbirini dinlemiyorum, dinlemeye de niyetim yok. her neyse, benim popüler şeylere karşı alerjim vardır. peki neden? dinlediğim müziğin underground kalmasını isterim çünkü özenti bebelerin dinlediğim müziği ağzına almasını istemem
  • re-arranger • 1 Eylül 2005 02:11 • #483747
    Nedir bu

    haklısın. Sağlam müzik kişiden kişiye değişir tabi konumuz o değil.
    underground kalarak da olmuyo ki. yani kalıyor da o adamlar da para kazansın ki müzik yapmaya devam etsinler. Çok para kazanınca da popülerliğe kayılıyo. Ortası da pek olmuyo be. Başarabilen varsa tebrikler.
  • punklives • 1 Eylül 2005 02:14 • #483748
    Nedir bu

    popüler olanı dinlemem diye bi şey yok benim için ama yeni yeni popüler olamaya başlayan yeni yetme gruplar genelde bi şeyleri tekrarlıyorlar,yani kendine has bi şeyleri olmuyor onu bunu taklit ediyorlar kendi müziklerini falan yapmıyorlar eee durum böyle oluncada dinlenmiyor bence böyle...

    en azından ben dinlemessem bu yüzden dinlemiyorum....
  • re-arranger • 1 Eylül 2005 02:22 • #483750
    Nedir bu

    müzik kalitesizse zaten istediğini söyle, eleştir, dinleme. Burda sorunumuz gerçekten "kaliteli" olan ama sırf "popüler" diye dinlenmeyen gruplar zaten.
  • dexter_holland • 1 Eylül 2005 13:21 • #483766
    Nedir bu

    Bu konuyu ben de garaja ilk geldiğimde açmıştım. Şimdi düşünüyorum da değmez bile... Bu, herkesin dinlediği şeyi dinlemem, özentilerle aynı şeyi dinlemem diyenlerin hepsi de yapacak birşeyleri olmayan, olgunlaşamamış insancıklar. Tartışmayı bile gerksiz buluyorum onlarla. Bir çoğu 20li yaşlarında ama hala 12 yaşında çocuğun beyninin işleyişine sahipler. Anlayacağın re-arranger, zihinsel bir hastalık bu, tedavisi zor. Şimdi üzerime "vay sen kim oluyorsun, bebe" diye üstüme saldıracak olanlar da bu hastalığın yaşayan kanıtları...
  • erdyy • 1 Eylül 2005 13:34 • #483770
    Nedir bu

    basit insanlar basit seylerle ilgilenir.herkesten sana ne bosver onları;)sen senle mesgul ol,onlar bir süre sonra siliniyorlar zatee:)
    saygılar...