mazhar fuat özkan... ya yazmiyim dedim ama bu topikin de düşceği yok, çocukluğumun müzisyenleri onlar ya... onlarla büyümüştüm; amcalarım gibiydiler :) sonra dağıldılar; geceleri ağladım hep, şarkıları çalarken zır zır ağladım... tv de radyoda seslerini duysam heyecandan ne yapacağımı şaşırırdım; biri çıksa da 'tekrar bi aradalar' dese diye bekledim durdum... gitarı elime alır almaz güllerin içindeni çaldım:)
arkadaşım doğum günümde agannaga rüşvet albümünü getirmişti bana, aldığım en güzel hediyeydi; hey gidi be... yavuz çetine gelince, ya o konuyu hiç açmıyım; ağlarım :P
şimdi bi aradalarmış ama eskisi gibi olmuyo be...
ulan şimdi biri çıkar da dalga geçerse var ya... ağlarım :P