Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

M F Ö rockmı yapıyo pop mu???

  • dexter_holland • 1 Eylül 2005 16:15 • #483811
    Onu diyorum ya ben de. Ben 18-19 falan bekliyordum.
  • NefesAL • 1 Eylül 2005 16:16 • #483812
    sağolasın sağlam olduğumu anlamak için sağlam olmak lazım : P
  • erdyy • 1 Eylül 2005 16:21 • #483814
    eyvallah;)önyargılı degilim o kadar...
  • NefesAL • 1 Eylül 2005 16:24 • #483815
    neden 18-19?
    neden siyah conta?
    fiyatı?
    cevap:70 lik ama 60 lık fiyatına
    :))) hehehe
  • erdyy • 1 Eylül 2005 16:28 • #483816
    yapma ya o kadr saglam dedik rezil ettin;)anlıyorum cevap verme icgudusu...
  • tweeder • 1 Eylül 2005 16:28 • #483817
    :p
  • NefesAL • 1 Eylül 2005 16:29 • #483818
    :)
  • Attalos • 1 Eylül 2005 23:52 • #483844
    rock demeyenin alnını karışlarım...onların yaptıları beste kadar güzelleri zor gelir...
  • miami_karpuzu • 2 Eylül 2005 01:15 • #483852
    yavuz cetinle caliyolardi eskiden ne guzel sololar atiyodu konserlerinde boüü.adamlar muzik yapiyolar pop mu elektronikmi gothic mi bana ne.pop sa herkes onlar gibi pop yapsın ozaman.muzigi konusulcaksa konusulsun harbiden.
  • death_glory • 2 Eylül 2005 01:32 • #483854
    mazhar fuat özkan... ya yazmiyim dedim ama bu topikin de düşceği yok, çocukluğumun müzisyenleri onlar ya... onlarla büyümüştüm; amcalarım gibiydiler :) sonra dağıldılar; geceleri ağladım hep, şarkıları çalarken zır zır ağladım... tv de radyoda seslerini duysam heyecandan ne yapacağımı şaşırırdım; biri çıksa da 'tekrar bi aradalar' dese diye bekledim durdum... gitarı elime alır almaz güllerin içindeni çaldım:)
    arkadaşım doğum günümde agannaga rüşvet albümünü getirmişti bana, aldığım en güzel hediyeydi; hey gidi be... yavuz çetine gelince, ya o konuyu hiç açmıyım; ağlarım :P
    şimdi bi aradalarmış ama eskisi gibi olmuyo be...

    ulan şimdi biri çıkar da dalga geçerse var ya... ağlarım :P

    agannagaa eyvallah...