Eee, n'apalım beyler? Bu topicin de diğeri gibi içine edelim mi? Eğlenceli oluyor yaa...
Neyse şaka bir yana,Linkin Park hayranı da olsaydım, çok sıkı bir rap dinleyicisi de olsaydım almazdım bu albümü. Mike'ın çok ciddi bir yeteneği yok bu müzikte. (Lütfen rap müzik mi yoksa değil mi tartışmasına girmeyelim şimdi). Ayrıca bence rap siyahi müziği, iyi yapanlar onlar. Onlara bırakmak gerek bu işi diye düşünüyorum. Hadi hepberaber uygar biçimde tartışalım. Ben söz veremem ama...