Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

FORT MINOR!! Mike Shinoda'nın yeni grubu!(Ve hayır Linkin Park dağılmadı!!!

  • LpU_Rocks • 3 Eylül 2005 10:30 • #483986
    http://www.bandbuilder.com/fort_minor_producer/index.php?ref_code=F69830
    bu linkten 2 Fort Minor şarkısını dinleyebilirsiniz. Ayrıca sağ üst köşedeki linke tıklayarak imzalı albüm kazanabiliyorsunuz. Her neyse, Mike Styles Of Beyond, Kenna, Holly Brook, Lupe Fiasco, Common, Black Thought (The Roots'tan) ve Celph Titled gibi sanatçılarla düetler yaparak Fort Minor: The Rising Tied albümünü çıkarıyo. Fort Minor genel olarak Stles of Beyond, Holly Brook ve Mike'dan oluşuyo! Ha bu arada Jay-Z'nin de parmağı var işin içinde. Albüm 22 Kasım'da çıkacak. Styles of Beyond'u ve Holly'yi hiç duymamış olabilirsiniz, haklısınız. Stles Of Beyond: ryu(MC), takbir bashir(MC, bilal bashir'in kardeşi) ve cheapshot(DJ)'tan oluşuyor. 2 albümleri var. Son albümleri Megadef 2003 yılında spytech records'tan çıktı. Albümleri Türkiye'de yok ben bulamadım. Cheapshot'ın bana bi tane göndermesini bekliyorum. Tabi vakit bulabilirse. Styles Of Beyond'un bir kaç şarkısını http://myspace.com/stylesofbeyond bu link'ten dinleyebilirsiniz. Holly içinse www.hollybrookmusic.com 'a gidiniz.Avrupa turnesini yeni bitirdiler. MTV VMAs party'de canlı performans sergilediler şu anda evlerindeler. Ha bu arada kimse tutup "Linkin Park Türklerden nefret ediyo" falan demesin Mike'la bu konuyu konuştum. Çok kızdı nerden çıkıyo bu dedikodular diye. O yüzden-birinci elden bilgi aldığım için- saçma sapan dedikodular çıkarmayın, tepemin tasını attırmayın. Hadi eyvallah. Benden bu kadar.
  • dexter_holland • 3 Eylül 2005 15:03 • #483999
    Eee, n'apalım beyler? Bu topicin de diğeri gibi içine edelim mi? Eğlenceli oluyor yaa...
    Neyse şaka bir yana,Linkin Park hayranı da olsaydım, çok sıkı bir rap dinleyicisi de olsaydım almazdım bu albümü. Mike'ın çok ciddi bir yeteneği yok bu müzikte. (Lütfen rap müzik mi yoksa değil mi tartışmasına girmeyelim şimdi). Ayrıca bence rap siyahi müziği, iyi yapanlar onlar. Onlara bırakmak gerek bu işi diye düşünüyorum. Hadi hepberaber uygar biçimde tartışalım. Ben söz veremem ama...
  • -TeUFeL- • 3 Eylül 2005 15:32 • #484000
    aslında rap siyahi müziği değilde onların ağzından duymaya alıştığımız için öyle.sesleri çok tok kelimeleri resmen yuvarlıyorlar ağızlarında kendielerinde birşeyler katma çabası var.mike'ta iyidir ama hızlı ve anlaşılabilir konuşur.yine de rap raptir bana uzak allaha yakındır:)LP'yi severdim eskiden ama jay-z girince işin suyu çıktı...rap kültürü anlayamadım ben hiç karı kız araba para.???
  • LpU_Rocks • 5 Eylül 2005 16:07 • #484152
    ı-ıh.. sanırım siz hiç dinlemediniz RTN ve Petrified'ı.. araba karı kız cart curtla alakası yok.. Albüm'deki "Kenji" isimli şarkı 2.Dünya savaşında Amerika'da yaşayan Japonların çektiği sıkıntıları anlatıyo.. Mike'ın amcası ve halası anlarmış şarkıda(hayır amcası ve halası rap yapmıyo).. Dinleyin derim ben. Link ilk mesajda :)
  • re-arranger • 5 Eylül 2005 16:37 • #484153
    Mike Shinoda rap mi yapıyo? Ne rock mı? Bilmem numetal falan? Bilmiyorum Linkin Park'ta ya da yeni grubunda ne b.k yediğini. Elektronik müzikle alakalıysanız gidin Reanimation ı dinleyin abi. Hatta elektronik müzikle alakasızsanız da dinleyin abi. iyi albüm
  • -TeUFeL- • 5 Eylül 2005 18:17 • #484170
    neyse hocular şuan ki piyasa karı kız araba en onu bilir onu söylerim:)
  • LpU_Rocks • 6 Eylül 2005 18:01 • #484281
    rap.
  • LpU_Rocks • 6 Eylül 2005 18:02 • #484282
    iyi o zaman 22 kasım'ı bekle.. piyasayı altüst edecek bi albüm geliyo.