aslında rap siyahi müziği değilde onların ağzından duymaya alıştığımız için öyle.sesleri çok tok kelimeleri resmen yuvarlıyorlar ağızlarında kendielerinde birşeyler katma çabası var.mike'ta iyidir ama hızlı ve anlaşılabilir konuşur.yine de rap raptir bana uzak allaha yakındır:)LP'yi severdim eskiden ama jay-z girince işin suyu çıktı...rap kültürü anlayamadım ben hiç karı kız araba para.???