Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce neden gruplara(özellikle yenilere)destek yerine köstek olunuyor??

  • tombi • 4 Eylül 2005 16:48 • #484093
    arkadaşlar bu konuya kendi çapımda takmış durumdayım.sizce de öyle değil mi??ya yeni bi grup çıkıyor.işte yok şuna özenmişler..yok şunun taklidi..yok bunlar da müzik mi yapıyor??ne bu ya???ya da ne biliyim işte kurbanın bilmem hangi şarkısı bilmem hangi şarkıya benziyor??valla insanları anlamıyorum.tamam bende hani beğenmediklerimi eleştiririm ama bazı tipler oluyo ki resmen bişey yakalasak da nasıl b.k atsak diye bekliyorlar..hem bir grubu çok seviyoruz deyip,destekliyoruz deyip.sonra da gidip internetten albümlerini indirrmelerine de sinir oluyorum insanların..destekliyosanız eğer gidin orjinal albümlerini alın..zaten ne kadar satıyolar ki??birkaç ay önceki blue jeande kurbanın albüm kritiğinde şöyle yazar;".....bu grupları(MvÖ,duman,kurban..)yurt dışında değerini bilen yok.bu adamlara bizden başka sahip çıkan da yok.bu yüzden bu adamların değerini en iyi biz biliriz."sizce de öyle değil mi??
Bu konunun tüm mesajları