Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce neden gruplara(özellikle yenilere)destek yerine köstek olunuyor??

  • -TeUFeL- • 4 Eylül 2005 21:21 • #484099
    burası hadi bok atalım memnun olalım şekil olalım karizma yapalım ben daha çok biliyorum seni göt ettim işte mantığı olan tiplerle dolmaya başladı...


    yerli rockta bari orjinala albüm alalım.yoksa hep aynı yerinde sayıp durar:)


    -------------------KORSANA HAYIR----------------------------
Bu konunun tüm mesajları