Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce neden gruplara(özellikle yenilere)destek yerine köstek olunuyor??

  • jamais_vu • 4 Eylül 2005 21:46 • #484100
    TeUFeL ağzına sağlık abi ben yeniyim ama şuana kadar okuduğum en mantıklı yazı seninki abi millet bırak grupları (yenisi eskisi fark etmiyor) birbirine bok atıp ilgi çekme boş yere tartışma gayesinde kimsenin umrunda değilimdir belki ama sitenin şu görüntüsünden dolayı soğudum
Bu konunun tüm mesajları