Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce neden gruplara(özellikle yenilere)destek yerine köstek olunuyor??

  • dexter_holland • 4 Eylül 2005 22:06 • #484102
    Ya, açıkçası bana bir gruba sırf Türk diye destek olmak çok saçma geliyor. Konu müzik olunca kesinlikle taraflı davranamıyorum. En sevdiğim grup bile olsa Offspring'i çok ciddi derecede eleştiririm mesela. Kurban'a Dumana'a gelince, tama iyi gruplar ama yurtdışına açılmaları için hiçbir neden yok. Bir farkları ya da üstünlükleri yok çünkü. Mesela Direc-t'in yurtdışına açılmasını isterdim çünkü farklı, özgün ve güzel müzik yapıyorlar. Athena da öyle. Ama Mor ve Ötesi'nin Türkiye'deki en iyi guplardan biri olması (ya da öyle olduğunun söylenmesi) bana yetmiyor. Ya da Manga... Dinlemem, dinleyene saygı duymam, destek olmam.
    (Haha, Teufel ben senden daha çok biliyorum, göt ettim işte seni) (şaka bu arada, n'olur n'olmaz)
Bu konunun tüm mesajları